איך יוצרים תסריט לקורס דיגיטלי
9 שלבים לכתיבת תסריט לקורס דיגיטלי
כך רצוי לעשות כדי לקחת איתך דרך הכלים הבסיסיים והמתקדמים הדרושים לתהליך כתיבת תסריט כאשר אתה בתהליך בניית קורס דיגיטלי
שלב 1: עיצוב הסיפור
שלב 2: קצר את הפרויקט שלך
שלב 3: מבנה את הסרט שלך עם הפסקות מעשה
שלב 4: כתוב את גובה הסרט שלך
שלב 5: פרוץ את סיום המשחק שלך
שלב 6: תאר את הסיפור שלך עם סצנות
שלב 7: תכנן רצפים כדי להציג מצב רוח ורגש
שלב 8: ארוז סצנות פעולה בדיאלוג ופיזיות (או אפקטים מיוחדים)
שלב 9: כלול מהלכי מצלמה, זוויות מצלמה, עדשות, מעברי סרטים וצילומי מיקום כדי ללכוד אווירה ולהדגיש את מצב הרוח. ולבסוף תיעוד את זה בצורה נוחה, כתוב תסריט של תבנית תסריט צילום.
השלב הראשון בתהליך כתיבת הקורס הדיגיטלי
הוא להכיר את התוצאה הרצויה מכל שלב. גלה אילו סוגים של מיומנויות הלומדים צריכים לרכוש, מה עליהם ללמוד וכיצד הם ילמדו זאת.
מהי הדרך הטובה ביותר להשתמש בעיצוב הוראה וכיצד להעריך את התקדמות התלמידים.
כותבי הקורס עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבי הדרכה ויוצרי תוכן בהמרת חומרי לומד לתוצר למידה מלא – החל מהתקציר ועד לבדיקה.
כותבי הקורס אחראים גם לתדרוך יצירות אמנות, אנימטור/רצף וידאו, קבצי סאונד וכו'.
כותבי הקורס משתמשים בדרך כלל בתוכנה ליצירת מאמרים באמצעות תוכן אוטומטי עם בינה מלאכותית ,
כדי להתחיל עם טקסט כל שהוא שייתן להם רעיון כללי אך יכולים להשתמש בכל תוכנת עיבוד תמלילים בצורה יעילה כמו גם באילוסטרייטור וכו' כותב קורס אדם זה אחראי לכתיבת שאלות הקורס בשיתוף עם שותפו לעיצוב ההוראה.
כמה עצות:
– פיתוח קווי מתאר של היסודות שלך לפני הצלילה לפרויקט ובניית נקודות מורכבות לכתוב כל פסקה סביב המקום שבו המשתמש צריך לגעת הבא וכיצד הוא ירגיש (תסריטאים רבים משתמשים בהוק מוקדם בתסריטים שלהם, כך שהצופים יישארו עד הסוף)
– לחגוג את האנשים המושפעים מהעבודה שלך ומהקהל
– זכור את הקהל בעת עיצוב הפרויקט שלך ושמור עליו מעניין
– פתח את קווי המתאר של היסודות שלך לפני הצלילה לפרויקט ובנה נקודות מורכבות
– כתוב כל פסקה סביב המקום שבו המשתמש צריך לגעת באחר ואיך הוא ירגיש
(תסריטאים רבים משתמשים בהוק מוקדם בתסריטים שלהם כדי שהצופים יישארו עד הסוף)
– יש קטע על האנשים המושפעים מהעבודה והקהל שלך – זכור את הקהל בעת עיצוב הפרויקט שלך
כל תסריט צריך להיכתב מתוך מחשבה על הצרכים של הלומד
אז אתם עכשיו בדיוק בשלב של הפקת קורס דיגיטלי ואתם בדיוק כותבים תסריט, מה צריך לכלול התסריט?
עליו לכלול תוכן המתאים בדיוק לכל סוג לומד או רמת מיומנות וכן צריך לכלול אלמנטים אינטראקטיביים כמו סקרים וסקרים.
סימולציות (תרחישים המתארים מצב מציאותי), סרטונים, חידונים וכו', כולם זקוקים לשיטות הערכה משלהם לתוצאות מדויקות של בדיקת נייר. .
זוהי דוגמה אחת לתסריט עבור המורה.
שלום שם. אני הולך לספק לך כמה הצעות כיצד תוכל לכתוב מערך שיעור משלך כדי ללמד את המיומנות הזו באופן ספציפי,
תוך שימוש בהתמקדות בהדמיית מצבים בעולם האמיתי.
הצעד הראשון בפיתוח שיעור הוא קביעה אילו מיומנויות אתה רוצה שהתלמידים יתרגלו בלמידה.
במצב זה אתה רוצה שהתלמידים יתרגלו ללמוד על שיטות השכנוע.
ישנן דרכים רבות שבהן אנשים יכולים לשכנע מישהו, לא רק באמצעות שימוש בפחד או מתן פרס.
אז כשאתה מעצב את השיעור שלך שאל את עצמך: אילו שיטות שכנוע קיימות במציאות?
האם יש כאלה שנראים יעילים או חזקים יותר מאחרים? איך אנשים יכולים להשתמש בשיטות האלה
סעיף זה מציע עצות טובות כיצד לכותבי תסריט לקורס דיגיטלי.
הוא חולק כמה טכניקות שיוצרי קורסים דיגיטליים השתמשו בהן כדי להמציא חומר מרתק עבור משחקי הקלפים הניידים שלהם, ספרי אנימציה וגרסאות חדשות אחרות.
עם זאת, אל לנו לחשוב על טכניקות אלו כעל שיטות עבודה מומלצות החלות על כל הכותבים בתעשייה.
סופרים מסוימים אינם יודעים מתי או כיצד לנצח את חסימת הכותבים שלהם ויצטרכו התערבות חיצונית או עזרה של מומחים לפני שניתן יהיה לעשות זאת. זכור כי לרוב, למחלקות השיווק יהיו רעיונות משלהן כיצד לייצר סוגים מסוימים של תוכן עם קהל מסוים בחשבון.
הם ירצו שכותבים יכינו תסריטים שיתאימו לרגישויות הללו.
כלומר, הם עשויים לרצות שדמויות ידברו כמו אנשים אמיתיים בהפקה שלהם, או לפחות לא ירגישו יותר מדי כמו קריקטורות.
הֵם אולי תרצה לשאול מסיפורים אחרים בתעשייה. לרעיונות מה ניתן לעשות עם הטכנולוגיה המופיעה בפרויקט שלהם.
תסריט הקורס הדיגיטלי אינו גישה של "גודל אחד מתאים לכולם" להפקת תוכן. אחת הדרכים להתגבר על חסימת הכותבים היא לזכור שלא כל התסריטים חייבים להיכתב מנקודת המבט של הגיבור שלך.
אתה יכול גם להתמקד בדמויות אחרות וכיצד הן מושפעות מהן
מאמר משכנע זה יבדוק את ההשפעות של סיוע בינה מלאכותית על קהל הקופירייטינג.