ליווי אישי לבניית קורס דיגיטלי
היום קורסים דיגיטלים הם דרך מעולה ליצור הפיק הכנסה נוסף לעסק שלכם, ויכול להתאים בכל שלב בעסק.
היום הידע שלכם הוא נכס שיווקי אדיר! ויש לכם את ההאפשרות להפוך את הידע הזה לקורס דיגיטלי מקצועי, אותו תוכלו למכור אונליין או כמובן להשתמש בו ככלי להגדלת המכירות שלכם או להשתמש בו כדי להפוך לאוטוריטה וכמומחה בתחומך, לשפר את האמון והאהדה כלפייך.
קורס דיגיטלי הוא נכס אשר תוכל להמשיך למכור כהכנסה פסיבית בעסק שנים רבות וכמובן ללא הגבלה של מספר תלמידים.
ההשקעה בהפקת קורס דיגיטלי היא נמוכה והרווח יכול להיות מאוד גבוה כשהקורס איכותי ובעל ערך.
לכן, במקום להעביר קורסים פרונטלים אשר מצריכים וגוזלים המון זמן השקעה וכסף, הן מצד המרצה והן מצד התלמידים שצריכים להגיע פיזית, קורס דיגיטלי הוא נוח, קל ונגיד הרבה יותר לאנשים עם מחוייבויות אחרות שמקשות על ההשתפות בשיעורים פרונטלים.
איך עובד הליך הליווי של הפקת הקורס הדיגיטלי
חווית תהליך הפקת קורס דיגיטלי הוא מהנה ומתגמל מאוד והוא חלק בלתי נפרד מהצלחת הקורס.
המטרה היא ליצור מוצר איכותי מאוד שיגרום לתלמידים לצפות בו עד הסוף ולא לוותר באמצע!
מלבד החקר, הכתיבה ותכנון הקורס חשוב מאוד להשקיע ולהקפיד לתמצת ולהפוך את הקורס למהנה ופרקטי מאוד.
אז איך קורס דיגיטלי הופך להיות קורס מעולה?
1. דיוק ותכנון מראש – לפני כתיבת הקורס חייב לערוך חקר מעמיק. צריך להבין לעומק מה תלמידים מחפשים ללמוד בתחום הנלמד ולכתוב הכל בראשי פרקים.
חשוב מאוד שהנושאים יהיו ברורים וקלים להבנה.
שימו לב לשים דגש על תוצאות התלמידים! כשתלמיד רוכש קורס דיגיטלי מה שיקבע אם הקורס טוב, הוא האם הוא הצליח לצפות בו עד הסוף, למלא אחר המשימות ובאמת להבין את כל הנלמד.
מה כדאי להוסיף בהליך בניית קורס דיגיטלי כדי שיהיה מסקרן יותר? משימות קלילות ליישום החומר, חידונים ושאלות אשר גורמות לצופה לחשוב ומעודדת אותו לחקור וללמוד, סרטוני המחשה ודוגמאות, מה שיגרום לתלמיד להיות מעורב בחומר הנלמד וישמור על המוטיבציה שלו להמשיך ללמוד.
2. עמידה נכונה ומקצועית מול מצלמה – גם אם תכנון וכתיבת הקורס תיהיה מקצועית ומעניינת, אחד הדברים הכי חשובים בקורס דיגיטלי הוא איך החומר עובר לתלמיד.
כשאנחנו מעבירים ידע דרך מסך, חייב להיות מספיק טובים כדי שהתלמיד ישאר מרוכז, יסתקרן ויצפה בכל התוכן מההתחלה ועד סופו.
דיבור ועמידה מול מצלמה הוא לא משהו שכולם יודעים לעשות, לכן החשיבות לעשות זאת עם בעל מקצוע היא חשובה ואף הכרחית.
גם אם אתם אנשים שטובים מאוד מול קהל ובדיבור מול אנשים, זה לא אומר שמול מצלמה תצליחו להיות מספיק כריזמטים ומספיק מסקרנים כמו בשיעורים פרונטליים.
דיבור מול מצלמה צריך להיות מדוייק ולא פחות ממעולה במיוחד כשמדובר בהעברת תוכן מקצועי.
המרצה חייב להראות מקצועי, סוחף, מסקרן ואנרגטי.
עם ליווי, בימוי ודיוק צמוד בזמן הצילומים לקורס, ע"י שחקנית מקצועית ויוצרת תוכן, התוצאות יהיו מצויינות ויהפכו כל קורס לקורס מעניין ומדוייק.
3. ויזואליות, צילום מקצועי ועריכה מותאמת לקורס – הרבה מאוד אנשים היום מצלמים קורסים דיגיטלים בבית, ללא עריכה מקצועית ובלי גרפיקה.
כשתלמיד משלם על קורס דיגיטלי הוא רוצה לקבל מוצר שרואים שהשקיעו בו, שנראה מקצועי. לכן הדגש והדיוק בצילום מקצועי בסטודיו מותאם, עריכה מקצועית, עיצוב וגרפיקה הוא משהו שאסור להתפשר עליו.
קורס מקצועי חייב להיות מושך ויזואלית ומעוצב היטב ע"י שימוש בתמונות, בסאונדים, בגרפיקה, באלמנטים ואפקטים באיכות גבוהה מאוד, משפרת משמעותית את חווית התלמיד והופכת את הקורס למושך ומהנה יותר.
ולאחר כל זה כדאי שנבחר בפלטפורמה מדויקת להנגשת הקורס הדיגיטלי שסיימנו לבנות ולהפיק.
4. אז לאחר הליווי המוקפד והמדויק ולאחר שסיימנו לבנות ולערוך את הקורס עם עורכי קורסים דיגיטליים מהתוחים שיש בשוק עם ניסיון של שנים לעריכת וידאו מהשורה הראשונה , הגיע הזמן להעלות את הקורס לאוויר – איך עושים את זה?אל דאגה דאגנו לכם לפלטפורמה מותאמת אישית, אחסון לקורס שלכם, באתר שהוא רק שלכם, עם מערכת קורסים מעולה וקלה לתפעול, הן לצד המגיש והן ללקוח קצה, אתר קורסים דיגיטליים ללמידה מקוונת מרחוק, במיתוג שלכם ובול לקהל היעד שלכם.
יאללה מכאן נשאר רק להמריא, לשווק נכון את הקורס – אל דאגה אנחנו עוזרים גם בזה ונותנים שירות מוכח לשיווק קורסים דיגיטליים.
אז קדימה השאירו פרטים בטופס שממש כאן מתחת ונחזור אליכם לשיחת יעוץ, הכוונה ואסטרטגיה נכונה לליווי ובניית הקורס שלכם.