DigitalCourse מתאימה לך אסטרטגיה למכירת קורס דיגיטלי
עם ניסיון עצום בתחום קורסים דיגיטליים בכל הנישות, נסייע לך בליווי אישי בכל התהליך לבנות נוסחה אסטרטגית לשיווק הקורס הדיגיטלי שלך.
הנוסחה הזו תעזור לנו שנצליח ביחד למכור את הקורס הדיגיטלי – המוצר המוגמר והארוז שלך לקהל היעד הרלוונטי.
חשוב לנו מאוד שתמכור כמה שיותר מהקורסים שלך, כי תכל'ס, הצלחה שלך זה הצלחה שלנו 🙂
אנחנו נסייע לך בשיווק ומכירת הקורס הדיגיטלי שלך גם אם הגעת לכאן עם קורס מוגמר או שעדיין אין אתה בבלבי הקמה של הקורס הדיטלי שלך
איך משווקים קורס דיגיטלי?
צריך לזכור, אנשים שקונים קורסים דיגיטליים, באים ממקום של צורך ברכישת ידע לקדם את עצמם ובעצם לפתור להם איזה שהיא בעיה ואתה שיוצר קורס דיגיטלי, בדיוק עכשיו עוזר לאותם אנשים לפתור בעיה ולענות על צורך שיש לאנשים הללו – והקורס הוא הגשר שיעזור להם להגיע מהמצב שהם נמצאים היום אל עבר המטרה שלהם. לימוד מקצוע או תחום מסוים שיש להם בו צורך.
חשוב לציין שאנשים שצורכים קורסים דיגיטליים רוצים "לפתור את הבעיה "כמה שיותר מהר וכמה שיותר בקלות ולכן קורס טוב מראה להם איך הם יוכלו לעשות את זה. וחשיפה של הקורס לקהל היעד צריכה להיות חד וחלק בצורה מדויקת כזו חותכת, שלא תשאיר לאותו קונה פוטנציאלי שום אפשרות לדחות את הקניה.
איך מכוונים נכון לראש של קהל היעד כך שפשוט ירכוש את הקורס הדיגיטלי שלכם?
אחת הדרכים המדוייקות לבירור הצורך של קהל היעד היא ע"י סקר שאפשר לייצר בגוגל פורמס בחינם.
כדאי לשאול בסקר את קהל היעד מספר שאלות הקשורות לנישה הספציפית שהקורס מדבר עליה, ועוד מספר שאלות שיעזרו לכם להבין מה קהל היעד צריך, איזה ערך הוא מחפש, כאן אנחנו נסייע לכם לגבש את המהלך הזה ולחדד את השאלות.
רצוי לבצע את הסקר לגבי הקורס הדיגיטלי שלכם בעזרת כמה שיותר אנשים, הכי מומלץ זה 100 אנשים שיענו על הסקר, כך נוכל לראות במפורש מה חשוב לקהל היעד שלנו לפתור בשפה שלהם.
רק לאחר שיש לנו את המסקנות מהסקר ניתן להשתמש בהם בשביל לשווק ולמכור את הקורס הדיגיטלי שלכם – ולבנות נוסחה מנצחת להטיס את הקורס הלימודי שלכם לכמה שיותר מחשבים בארץ ובעולם.
איך משווקים ומוכרים בהצלחה את הקורס הדיגיטלי שלכם?
עכשיו שיש לכם את המסקנות מהסקר אתם יודעים במפורש מה קהל היעד שלכם רוצה לפתור ואתם רוצים להתמקד בשיווק ובמכירות על להבטיח להם את הפתרון בתוך הקורס הדיגיטלי שלכם והחוכמה הגדולה היא להשתמש בשפה שלהם מהסקר שעשיתם, כדי לשכנע אותם לקנות את הקורס שלכם,
כלומר כל האלמנטים השיווקיים שלכם צריכים להתמקד בפתרון לאתגר של קהל היעד שלכם.
המודעות, דפי הנחיתה, האימיילים והוובינר שתעשו צריכים להתמקד על להציע להם לפתור את הבעיה שלהם שגיליתם בסקר ולהוביל אותם בסוף לקנות את הקורס שלכם שמבטיח לפתור את הבעיה שלהם.
דרך מהירה למכור את הקורס הדיגיטלי שלכם ע"י וובינר
היום הדרך המהירה והרווחית ביותר למכור קורס דיגיטלי היא ע"י וובינר.
בוובינר אתם צריכים להבטיח לקהל היעד שאתם תעזרו להם להבין מה הם צריכים לדעת, בשביל לפתור את הבעיה שלהם והקורס שלכם שתמכרו בסוף הוובינר יהיה הצעד אחרי צעד שילמד אותם איך לפתור את הבעיה שלהם.
– איך להביא מפייסבוק אלפי לידים מדוייקים ולקוחות שיקנו
– את הקורס הדיגיטלי שלכם בוובינר
אחד המהלכים החשובים באסטרטגיה – לייצר דף נחיתה שמזמין אנשים \ קהל יעד להירשם לוובינר שלכם ואת הדף הזה אנחנו נפרסם בקמפיין ממומן בחשבון המודעות שלכם בפייסבוק.
בכל פרופיל בפייסבוק ניתן לפתוח חשבון מודעות אישי שיאפשר לכם ליצור קמפיין ממומן שבתוכו צריך להגדיר מי הם סוג האנשים (קהל היעד) שיראו את המודעות שלכם שיפרסמו את הוובינר שלכם.
במודעות של הקמפיין נזמין את האנשים להירשם לשידור ע"י הבטחה אמיתית וחזקה, שהם ילמדו בוובינר שלכם על הפתרון לבעיה שלהם.
אנחנו נעזור לכם להכין \ לעצב סדרה של מודעות מעוצבות בשפה הגרפית של הקורס שנפיץ ברשתות חברתיות שונות וגם בקמפיין פייסבוק שיביאו את קהל היעד להירשם לוובינר שלכם מתוך רצון וציפייה להשתתף ולצבור מידע ממכם.